środa, 4 maja 2011

Unibike Mission - start bloga

Witajcie,
właśnie uruchomiłem bloga z testem i opisem roweru Unibike Mission. Będą go aktualizował co jakiś czas, gdy się coś zepsuje, lub gdy przekroczę jakiś ładny dystans, zrobię jakieś ciekawe zdjęcia itd. itp. Jednym słowem, aktualizacje będą nie systematyczne i dość losowo będą się pojawiać. ;)

Na chwilę obecną mam przejechane 1135 kilometrów. Góral był kupiony 9 czerwca 2010. Przejeździłem pół sezonu po czym miałem kontuzje - złamany kciuk z wystającą kością ;) W sezonie 2011 wracam do ostrego jeżdżenia. Rower jest używany właściwie na każdej nawierzchni, od ścieżek rowerowych, poprzez ulice, super krzywe chodniki, polne drogi, po leśne drogi, ścieżki i piaskowe nawierzchnie.

Ogólnie jestem bardzo zadowolony z roweru, nie było dotychczas większych usterek. Niedługo opublikuję zdjęcia i szczegółowy opis z wadami i zaletami mojego roweru. Na razie zdjęcie katalogowe i dane od producenta w dziale dostępnym po prawej stronie.

Pozdrawiam wszystkich czytelników i zapraszam do obserwacji bloga :)

2 komentarze:

  1. jak zmienić pedały bo mi się połamały... próbowałem odkręcić ale ani drgnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie się zapiekły. Polać jakimś WD-40 albo Colą ;) i dłuuuugi klucz żeby dźwignia była duża i powinny pójść.

      Usuń