środa, 15 czerwca 2011

Zapraszam na mój nowy blog rowerowy

Mój Unibike Mission już sprzedany. Zakupiłem nowy rower, i założyłem nowy blog rowerowy, który będzie bardziej ogólny, zamieszczę tam obiecane informacje o czyszczeniu i serwisowaniu roweru, będą też oczywiście lubiane przez Was sprawozdania z boju pełne zdjęć i... aa, to zostawimy jako niespodziankę na później ;) Tak więc zapraszam na For Fun - blog MTB.

Oczywiście tutaj zostaje masa przydatnych informacji o Unibike Mission. Jeśli jesteś tu pierwszy raz to zapraszam do czytania od początku:
  1. Część pierwsza testu Unibike Mission - 1140 km
  2. Zdjęcia roweru Unibike Mission - 1178 km 
  3. Część druga testu Unibike Mission - 1300 km 
  4. Część trzecia testu Unibike Mission - 1500 km
  5. Zdjęcia roweru Unibike Mission - 1561 km 

3 komentarze:

  1. Witam, jestem zdecydowany na zakup roweru Unibike Mission '10, ale nie mam możliwości "przymierzenia" ramy - kupuje w necie, wiadomo, a z braku czasu nie moge za bardzo pochodzić po sklepach. Mam 183 wzrostu, 77/78 kg zywej wagi:) i byłem w 100% zdecydowany na 19', ale po przeczytaniu Twojego opisu (184 wzrostu i info, że 21' pasuje idealnie)zacząłem sie zastanawiać.
    Byłbym wdzięczny za jakąś sugestię.
    pozdro.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że 19 będzie za małe. Jak widać na zdjęciach miałem bardzo wysoko siodełko przy tych 184cm, więc do 183 też myślę, że 21' będzie dobre. Chyba że masz jakieś szalenie krótkie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep rowerowy online19 września 2013 02:51

    Nowy blog zdecydowanie lepszy niż stary :)

    OdpowiedzUsuń